کسب اعتماد به نفس

اینجا در مورد روش های اعتماد به نفس از سایت های مرجع در کل وب مقاله می زارم

کسب اعتماد به نفس

اینجا در مورد روش های اعتماد به نفس از سایت های مرجع در کل وب مقاله می زارم

شخص ایده آل را چگونه در اولین ملاقات تحت تاثیر قرار دهیم؟

احتمالا برایت جالب است که بدانی وقتی با کسی برای اولین بار آشنا می شوی فقط ۳ الی ۵ ثانیه وقت داری تا در ذهن مخاطبت جا شوی و او در مورد تو قضاوت کند. این زمان ۳ تا ۵ ثانیه یک زمان عالی برای این است که شخص ایده آل تو در مورد تو یک ذهنیت ایجاد کند که این ذهنیت را بخاطر طرز لباس پوشیدنت و زبان بدن تو و رفتار و نوع برخوردت در خودش ایجاد میکند. تمام این متنی که خواندی به خاطر این بود که بدانی اولین آشنایی چقدر پر اهمیت است.


حقیقتی که می خواهم با تو در موردش صحبت کنم این است که در هر بار ملاقات با شخص ایده آل خودت، تو در ذهن او مورد قضاوت قرار میگیری و این باعث می شود که هر بار ملاقات او در مورد تو یک عقیده جدید به دست بیاورد. متاسفانه ا بین بردن تاثیر اولین ملاقات در ذهن شخص ایده آلت کمی سخت است اما نگران نباش چون میتوانی از الان یک ذهنیت جدید و یک دیدگاه متفاوت از خدت در ذهن او ایجاد کنی و من این مقاله را دقیقا به همین خاطر نوشته ام تا به تو بگویم چطور در هر ملاقات تاثیر خوبی بر ذهن شخص ایده آل خودت قرار دهی تا هربار او ذهنیت و طرز فکرش در مورد تو بهتر و بهتر شود. این مقاله برای تو است اگر میخواهی در هر بار ملاقات با او، در ذهنش بدرخشی و او تو را ستایش کند.

 

اولین نکته پر اهمیت، زمان رسیدن تو سر قرارهایت است.

کسی که با تو سر قرار می آید علاقه ای به این ندارد که بشنود چرا دیر آمده یا ترافیک بود یا هوا طوفانی بود! درواقع برای او توجیهات منطقی تو منطقی نیست. طوری برنامه ریزی کن که حتما چند دقیقه زودتر از شخص ایده آل به سر قرارهایت برسی و در این برنامه عوامل تاخیری مثل ترافیک  و آب و هوا و مسیرهای اشتباه را مورد نظر قرار بده. هیچوقت فراموش نکن که هربار سر قرار میروی اولین چیزی که در ذهن شخص ایده آل تو میگذرد این است که آیا به موقع خواهی آمد یا قرار است معطل شود برای دیدنت؟ 

اضطراب و بیقرای تو به طرف مقابلت آسیب میزند!

اگر بتوانی اعتماد به نفس خودت را افزایش دهی، همانگونه که من در محصول زندگی بدون خجولی گری برایت توضیح داده ام، که بتوانی خودت را آرام نگه داری با این کار شخص مقابل تو هم احساس آرامی خواهد داشت و این باعث می شود که تو بتوانی به او احساس خوشایندی منتقل کنی در غیر این صورت او متوجه مضطرب بودن تو می شود و باعث می شود درذهنش تو را یک شخص احتمالا ترسو م کم ریسک درنظر بگیرد و حتی ممکن است او هم با دیدن استرس تو دچار استرس شود که این مورد یکی از بد ترین اتفاقاتی است که در قرار های ملافات می تواند رخ دهد.

برای اینکه بتوانی در آن لظه احساس خودت را شاد نگه داری تنفس عمیق انجام شده البته طوری که او متوجه نشود.

پوششت را طوری بساز که او به تو توجه کند

ظاهر فیزیکی تو به اندازه ظاهر احساسی تو امیت بالایی دارد و در این مورد هیچ شکی به دلت راه نده. کسی که اولین بار تو  را در قرارهایت ملاقات می‌کند هیچ چیز در مورد تو در دفعات ابتدایی قرار نمی‌داند و اولین سرنخی که از شخصیتت بدست می‌آورد، از همین ظاهر تو شروع می شود. اما این به معنی نیست که باید خودت را شبیه مدل‌های شیک و پیک کنی تا ذهنیت خوب و ماندگاری در ذهن شخص ایده آلت ایجاد شود. فقط سعی کن چیزی که واقعا هستی را به او نشان دهی نه بیشتر و نه کمتر.

 

دقت کن که کجا قرار است برای قرار ملاقات بروی و لباس مناسب برای آن ملاقات یا موقعیت به‌خصوص چیست؟ برای محیط کاری‌ای که قرار است برای بار اول بروی، کدام پوشش مناسب‌تر است.

رسیدن به سر و وضعت، نه تنها می‌توانید در هربار برخود تاثیر خوبی بر ذهنش گذاری، بلکه می‌توانی برای قرار گرفتن در یک موقعیت حساس کاملا آماده باشی و اعتماد‌به‌نفس و آرامش بیشتری پیدا کنی.

http://masirezehn.ir/impress-the-perfect-person-part-one
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.